Dla Call Center 

INFOLINIA 814 45 8000

Telefon VoIP Rozwiązanie dla Call Center

Tło


Call center sprzedaży to specyficzny rodzaj call center, którego celem jest zwiększenie sprzedaży produktów i usług firmy. Może działać w kierunku generowania leadów sprzedażowych, faktycznej rezerwacji i sprzedaży produktów lub obu. Skonfigurowanie call center sprzedaży jest jednym z najważniejszych sposobów na zwiększenie wyników sprzedaży.


Rozwiązanie


Telefoniczne centrum sprzedaży 1:


Rozważając opcje telefonów VoIP, firma zauważy, że różnią się one szybkością Ethernet i obsługą Power over Ethernet (PoE, jest to zdolność infrastruktury przełączającej LAN do dostarczania zasilania przez miedziany kabel Ethernet do punktu końcowego). Te funkcje mogą wydawać się drobnymi szczegółami, ale w rzeczywistości mogą wpłynąć na wdrożenie systemu telefonicznego VoIP, koszt konfiguracji sieci, ilość fizycznej przestrzeni w biurze i inne kwestie związane z konserwacją. Telefony IP z funkcją PoE są odpowiednią opcją dla tych firm.
KRONX V10P to 2-liniowy telefon IP z 2 portami 10/100 Mb/s obsługujący PoE. Można go nie tylko zasilać, ale także przesyłać dane za pomocą kabla Ethernet. Poza tym możesz podłączyć V10P do komputera przez port LAN. Może pomóc call center sprzedaży zaoszczędzić miejsce i stworzyć lepsze środowisko biurowe. V10P obsługuje LLDP i CDP, a ustawienia VLAN można ustawić ręcznie. Skonfiguruj głos i dane VLAN na przełączniku sieciowym, V10P automatycznie przekaże ruch do głosowej sieci VLAN i zapewni transmisję głosu i jakość. Poza tym pozwala to oddzielić VLAN VoIP od PC VLAN i znacznie upraszcza sieć call center sprzedaży.

 

Telefoniczne centrum sprzedaży 2:


Jest to niewygodne w przypadku wdrożenia przewodowego w tym call center sprzedaży. W takiej sytuacji firma może połączyć KRONX V10P z bezprzewodowym punktem dostępowym przez Wi-Fi. V10P to 2-liniowy telefon IP z 2 portami 10/100 Mb/s. Call center sprzedaży może prowadzić wewnętrzne konferencje audio z centralą przez VPN lub po prostu zarejestrować V10P na serwerze IP PBX, który jest przekazywany do sieci publicznej.

Telefon IP V10P obsługuje podstawowe funkcje call center, takie jak wstrzymywanie połączeń, przekazywanie połączeń, połączenia oczekujące, przekazywanie połączeń, BLF, parkowanie/odbieranie połączeń oraz konferencje trójstronne itp.


Schemat rozwiązania

Call Center